NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

MTI

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا شباب انا عندي مشكلة
ان رجل البنت خصوصا لو كانت مهتمة بيها و نظيفة بتهيجني اكتر من باقي الحاجات ؟
هل انا كويس ولا عندي ايه ؟ وهل ممكن يسبب مشكله مستقبلا مع شريكة الحياة اللي هختارها ؟

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: أفہنہديہنہأاا, ابو اسكندر السندباد, SAURON و شخص آخر
مفيش مشكلة

لأ عادى بشكل عام مفيش مشكلة , هو مهم أولا أنك تحدد أنتا بتحبها لحد فين يعنى ناس زىى مش أى رجل بنت تعجبهم ممكن فيه حاجات تبقا حلوة و حاجات لا و رجلين متوسطة و فيه ناس تانية بيحبوا رجل البنت أيا كان شكلها أيه مش فارقة , كمان لأزم تحدد موقفك منهم هل أنتا بتبص للرجل كمثير جنسى بس و لأ بتبص لها كعبادة ؟ يعنى أنا مثلا بحب رجلين البنات برضه و بتثيرنى بس مش عبادة يعنى أحبها كمثير جنسى ليا ممكن أمصهم و أبوسهم و الحس رجلها عادى بس وأنا بنكيها مثلا أنما فيه ناس تانية بيبقوا عبيد للبنت اللى بتكون مسيطرة و هو يبوس رجلها و بس و بيمشى حسب أوامرها
يا شباب انا عندي مشكلة
هل انا كويس ولا عندي ايه ؟ وهل ممكن يسبب مشكله مستقبلا مع شريكة الحياة اللي هختارها ؟

المشكلة اللى ممكن تواجهك بقا أنه فيه بنات مش بتحب كده اساسا و بتبص للموضوع ده أنه مقرف و فيه بعضهم ممكن يحتقرك حتى لو عرفوا عنك كده فلأزم تأخد بالك و قبلها زى ما قلت لك تحدد موقفك لو أنتا هتكون عبد أو خاضع فالموضوع مش هيعمل مشكلة لك كتير

بص كده على الفيلم ده , ده اللى انا عن نفسى بحبه

يا شباب انا عندي مشكلة
عادى جدا
رجلين البنت فعلا جميلة و مثيرة
بس اهم حاجة الموضوع ميبقاش فيه مبالغة

يا شباب انا عندي مشكلة
انا بتهيجني جدا الرجلين

يا شباب انا عندي مشكلة
طبعا

عادي انا بردو نفس الكلام و بهيج اكتر لو مهتميه بنفسها و بحب اشم ريحتها جدا بتبقي حاجه زي المنشط عندي

يا شباب انا عندي مشكلة
اي المشكلة ي عم انت كده تمام ده في ناس هنا كيفها تشم كلوتات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي المشكلة ي عم انت كده تمام ده في ناس هنا كيفها تشم كلوتات
كل واحد بقي و و الحاجه اللي بتهيجو يا باشا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%